song

Saturday 15 September 2012

Ulang masalalu

Asalamualaikum :)
nampak kaa tu BLOG TITLE ? hehew , sekrang kita mengulit kenangan :) tenang , aku rasa kamu boring suda kan aku cerita pasal Mantan Kekasih Sii Abjad A . kurenkuren ~
Now , kita cerita zaman kanak kanak . hehew , bestkan jadi budak budak sebab teda masalah mau fikir , belajar pun yg besa jk , break couple pun blum wujud , teda masalah ni . hehew ~ yang aku tau mainn sejaa . tiap petang , tiap malam , :) hehe , yang selalu aku main : SOROK SOROK / INCI@TINGTING / JADIJADI@BUBUT BUBUT / BATU SEREMBAN / KEJAR AYAM / MAIN BASIKAL . banyak aku enda ingat . Ni smua , kecuali Kejar ayam . kejar ayam di kampung jk . Sebab aku tinggal dirumah teres , di ruma teres tida dibenarkan bawa binatang'2 mcm harimau / ayam / yang boleh pun yg mcm kucing / anjing / arnab / hamster kan kan ? hmm , rinduu . adoii >< mesti kmu smua ada pernah rsa smua ni kan , huhu :'( sekarang ni panjang matangg suda , pndai sdh memilih pakaian , ikat rambut sendiri dulu hampeh :'/ . Huhu , Paling best bgi aku time puasa :) sebabb , time puasa kmi smua ckp teda hantu laa apa laa , so tidak laa kena tapuk keno . haha xD btw - best laaaa :) rinduu zaman ituu , tpiii tu lahh smakin membesar kan sekrang . apa boleh buat laaa :) jom kongsi cerita :)

No comments:

Post a Comment