song

Sunday 6 January 2013

SAYA FAHAM SAYA BUKAN SIAPA SIAPA KAU

Asalamualaikum :D


Hai readers :D enda lama lagii sayaa mauu kasi tenangg diri ini kunun . Hahaa , baca POST TITLE tu dulu , done ? He we go . Semalam I feel sad and tempias sama someone . uhuks uhuks . Aku fikir masalah yang sepatutnyaa aku enda perlu fikir , semalam tindakan aku sangatlah bodoh , Susah ba aku mau mengaku :') susah baa aku kasitauu , Haih . now , dia ikut cakap aku stop berhenti berharap sama akuu :') Thanks , aku buat semua tuh mauu kau belajar dulu , tida mauu ganggu kauu , ganggu perasaan kauu :') itu sejaa , kau SPM ni tahun wajarlah aku buat macam tu kan :') aku tida mauuu kau berharap sama akuu kauuu andd aku ada buat something wrong sma kauu , tekena jugakan perasaan tu :) i'm solli , lepas ni . biarlah kau awal tidur , straight study :') , kita banyak cakap kan semalam . aku faham aku bukan siapa siapa kauu , andd rasa janggal bila story masalah , share itu ini padahal bulan 12 kan now bulan JANUARI . 2 months kasi lupa ex , and kauu pun muncull :') membawa harapan keno . tida sia sia kau datang :') sebab kau aku boleh kasi lupa sii napi :') Thanks to Allah :') solli , memangg kenyataan yang aku banyak buat salah dengan kauu :') selalu ganggu kauu walaupun kauu cakap tida , tetap juga minta maaf :') aku bukan baik macam kau :D bukan baik mcm kauu fikir , kita baru kenal satu bulan ba qadim :') aku pun tatauu dalam satu bulan ni why I LOVE YOU tida tauu sangat :') sekejap seja kan akuu syang kauu , sorry , jadi fake semalam :') sorry . aku bukan macam perempuan lain ;') selalu merajuk , selalu merungut , selalu buat salah , degil , kau suruh makan ubat :') syaa tidak ikut and the same ngiht kau cakap saya tida faham kauu :') i was so young , you should known .  tida mauu kacau kauu lagi :') tida mauuu ganggu kauu sebab kau SPM :') BECAUSE OF YOU  dengar tu k :') setiap lagu yang aku kasi nyanyi kauu , ada maknaa :D lagi lagi SAFE AND SOUND . If this love only exixts in my dream , dont wake up me :') bukan saya tida acc mana mana lelakii , perempuan cepatt mudah syg sma someone dgn org yang care dgn dia , yeah . kauu laa tu buat aku mcm tuu :') and now kau tida perlu beharap lgii biarlahh kau study duluu :') aku bukan masa depan kauu kan :') sayang kauu with no reason :') Please forgive me :'3


Dear Qadim ,
all those days i've spent with you ,
i still dont now how to express what I feel ,
the look from your eyes , makes my hearts beats faster ,
you make me blush , when you hold my hand ,
, i have never met a person like you ,
seriously , you are nice person , always making me happy and your voice make me smile ,
i thank you for alll that , with no reason , i really have to go , but ! i 

have nothing ti gain ,
just sorrow , tears and more pain , it was the day I realized that somehow , somewhere
we will meet again . I WISH , YOU COULD WAIT FOR ME .

Im still waiting for there open my hearts </3 Miss you than words can i say. Sorry ;( tadapat tipu myheart is telling about you , my heart is still loving you . It hard to forget you and and hard to forget our memories , our love , ourr laa :'( hard dear . k bai ! hope this time tida lgi sad sad :/ 




Yeah :D part of me :') bai , TAKE CARE . :') hehew :'3

No comments:

Post a Comment