song

Friday 21 September 2012

Ex Bestie :)

Asalamualaikum :)
mau cerita psal Ex Bestie , Siapa ? jeng jing jong ?!


Dia tadi meluahh sebab dia enda tahan sngt ! dia mau ngiss :') dia cakap : dayah , sakit betul hati saya ni , kau nampak kaa jijie stay sma sepa ? sma drg santai kan . jadi .. dia panggil la saya pegi sna trus sya mau pegi tmpt drg sherry kau tau ka dayah dia ckp apa : kalau lama lama pun tida apa : itu 1st terus sya tengok dia , dia buat tida tau jak tu second . than .. selalunya dia klu dia mw pulang or sya mau masuk class dia salam syaa , ini pandang pun tidak ? terus ada haritu dia ckp " KAU JANGAN KURANG AJAR DENGAN AKU " tersentakk sya , bgus bgus mata sya yg mengntuk ttba sya bca tu message terang terus mata baa . tu lah , kau nmpk kaa post sya kau aku terus aa . wawaawawawaa . sakit betul hati syaa :( dia bilang sya tida pernah jga perasaan sya . sepatutnya ! sya yg ckp mcm tu , sya tida pernahh yg sya tida suka psal jijie smua sya suka . ntuk supaya dia tida kecil hati . nangis sya tdii . : 

Sedihh bgi aku ;( apa sdh jadi dgn relay dorang ? sebelum tu aku mau minta maaf sma tuan org ni . enda bermaksud pun mw update mau kasi malu dia , aku post than ad org bca , boleh bgitw apa perasaan GF yg enda kena peduli lgi oleh BF ? aku sebagai kawan bagi nasihat yg baik tpi apa kan daya , seteruk teruk dia , teruk lgi problemss aku . aku ckp tidak semudah apa yg dia rasaa . aku harap dia jmpa dgn orang yg Faham dgn perasaan dia . Sorry to couple ni . bukan mau msuk hal dgn kmu , dia sdh ngis ngis mcm tu . than , tengok dia sedih sedih . Hmm :'/ aku tau mcm mna rasa mcm tu . ni bru kena kasi tinggal KEKASIH ? apa terjadi kalau sudah kawin nnti ? sudah dpt anak 2 3 orang than di kasi tinggal . Ya Allah . ada kaa lagi manusia mcm tu ? Allahualam . Aku puas sudah terima smua ni , Yang FAKTA dijadikan FITNAH . SubhanAllah :'( aku berani guna nama Allah lagi . Lebih baik berjanji daripada bersumpah :'). Ujian Allah itu :') aku faham dan tu ngam dengan apa yang mungkin pernah aku buat :') aku redha' . aku mau berubah sngt , mau berubah mendekatkan diri dengan ALLAH SWT :) itu laa pasal . Orang say hye aku enda layan . boleh terima lgi kalau ckp SALAM SEJAHTERA . HOHO xD Ok laa , setakat ni seja :) 

No comments:

Post a Comment