song

Friday 21 September 2012

A Thousand Years

Asalamualaikum :)
BLOG TITLE mesti tau lagu apa kan ? Pernah " FEMES " tu laguu , hmm .. title tu ada kna mngna skit laa :) hehee , aku TERdengar lagu tu termain sendiri di HP aku . sebab , aku message dtg rupanya digi than aku tpikir aii ? kenapa ni ringtone message ni berubahh aa ? Ok , usah di tanyakan lagi bilang sii hati . :P dan , dalam perjalanan ke sekolah aku teingat bnda tu lgi , aku ingt mcm ada samtingg dgn lgu tu ? tapi , apaa baa ? Oh yaa , lagu lagu tuu , mengingatkan aku dgn kisah lalu / masa lalu / cerita lampau . Ya Allah :( knapa muncuL ni ? ak ingt , kalau stay dirumah amy mesti ada lgu ni playy , ADOII NAA ! trus , aku ingt g time men keyboard . ada dia tgk , last last , aku sruh dia ampai lima jari dia di chord C D E F G than , ajari dia men twinkle'2 Little Star :)  lama lama dia pndaii . haha ! CONFEM dia enda engad lgii :) kurenkuren dan masa itu jugak dia berikan sebentuk CINCIN :) cincin itu masih ada , dan tidak dipakai . sbb , tiada ertii lagi :) mau dibakar tu cincin :) HABIS !

No comments:

Post a Comment