song

Wednesday 26 September 2012

Menyesal tapi harus siasat

Asalamualaikum :)
yeahh , kita kembali lagi :P
Hurm , i'm back with Tino :) cara yang baik ntuk melupakan hanafi :P
Okeh :) semalam syok sudahh aa texting'2 kmi , sekalii dia ctw . Sii Doley minat dia , minta nber dia , naaa . manas laa aku , aku cari dia tadi di sekolah , aku tnya bgus bguss . Doley bilangg minat sejaa . teruss , time pulangg ==' tetiba doley dtg pat aku tnya : dayah kau marah kaa sma aku , skit kaki aku , kau tendang tdi : aku : aaa ? enda laa . : doley : dayah , jga jga kau aaa . Ruth minat sma dia tu , drg LIKE A COUPLE tuu : aku : ahh ? btul baa : Terus dorang chaw sejaa . DOII NA ! sakitnya hati akuu , berusaha aku niii mau cari tauu , mna tau nii sebuahh ugutan supaya aku break sma dia ? kalaulaa betull , Peleng kepala tu budak robot sii ruthh . teruss , tnya tino kalau tino ckp kazen tnya Sii belbet atau cici :3 sakitnya hatii , kalau niat mau kasi or enda suka sudah . OKEH ! enough smpai sini sejaa ! k ~

No comments:

Post a Comment