song

Tuesday 18 September 2012

kawan rapat dulu dulu :)

Asalamualaikum :)
mesti kmu smua ada kawan rapat , kawan mengadu ?
1st time aku sekolah dekat SunShine Nursery ( tadika ) aku mula jmpa kawan rapat aku Ezzatul and Mysara . Naik , darjah satu aku bepisah sma dorangg nii , than .. ezzatul pindah sch di Sk.Kinarut dulu dia ex Sk.Kawang :) pindah pindah jk terus dgn aku dan dia jmpa kwn dia bru Sii Dayana budak tu mmg kiut :) if , dia ada sini skrg mesti ramaii mau sma dia . lgi'2 Sii Farahany kiut dari sii ezzatul , smpai darjah stu than kmi nda berapa rapat sebab aku jmpa Kaklong Fatini smpai darjah 5 , darjah empat last jumpa dgn Fatini sebab dia pindah sarawak . sedihnya :( bestfriendd selalu sma smaa , buat kerja gila sma sma and darjah 4 ada kwan baru sii Isma sakitnya hati aku semenjak dia masukk . ee ! psal dia aku putus kwan dgn fatini , kaklong :( byk memori akuu sma diurangs :( tpi , smua pindah pindah nek form 1 ada yg d sch agama , sch sains . bingung . aku jak ni . Bongok ! di smk kinarut . Hmm , dan mengapa aaa ? parents aku enda mengharapkan sngt aku bljr d snaa . bukan salah cikgu yg didik , psal murid jk baa , langgar aturan , tu jadi pekara biasa la kan , and aku dgr dgr lgii . next year , bilangg kementerian smua pelajar lelaki dibotakkan . HAHA xD nang ku tinag kui muti kui , abis la bgini ni . wkwk ! k laa , stop smpai dni seja k :)

No comments:

Post a Comment