song

Saturday 22 September 2012

CInta Di Hujung Jalan

Asalamualaikum :)
BLOG TITLE ? boleh baca kan . terima kasih :)
sejujurnya , aku ada perasaan dgn 2 orang lelaki ni :)
Satu Ahmad Hanafi kedua Sii ex :)
dua dua berlainan :') Lelaki luar biasa yang pernah aku jumpa Ahmad Hanafi :) boleh boleh dia tahan dgn perangai aku yang BIKIN HOTS ni ? SubhaNallah . Sekarang , mereka berdua ni teda apa apa kaitan sudah dengan aku , aku enda berharap sangat sma si ex , aku berharap sngt dgn Ahmad Hanafi yang paling aku enda suka dua dua bejanji ni . JANJI APA ? PALAT laa , kepala dorangs ! janji tipu tipu . Sakit nya hati aku . dengan sii ex cuma 4 bulan seja , kalau Dii hanafi 6 bulan :) .. Sekarang ni ? mau becinta ? kena kasi scandaL nda lamaa , its up to me mau becinta atau tidak :'( itu smua hak aku ! kenapa aku puas menderita ? bila aku mau bahagiaa ? kenapa Allah pernah kenalkan aku dengan orang yang salahh ? apa smua ni ada kna mengena dgn hidup aku yang lalu ? ;"( kalau aku tau ? aku enda mw kenal siapa dia ? aku byk menghabiskan masa dengan nangis'2 semua nyaa SIALLLL ! SIALL SIALL !! :'(

menitis air mata untuk dia bukan lah keinginan ku . .tapi ! Allah takdirkan ini , hanya doa yang boleh menolak tadkirr !

CINTA DI UJUNG JALAN ( klik )

No comments:

Post a Comment