song

Wednesday 12 September 2012

It Is my fault

Asalamualaikum :)
Ya , Allah jika ini semua salah ku , ampunkan hambamu yg byk membuat kesilapan setiap hari tanpa disedari tau tidak :') ( doa dulu )

Bismillahirahmanirahim :')
beberapa hari ni , aku badmood , kawan kawan aku sngka aku marah dorang ? salah dorang sma dorang pun tiada , aku orang yang nda suka meluahh ,  apa org ckp kalau aku suka meluah ? teruss , dari mulut ke mulut ke mulut , dan ? musnahh ! dan nnti , boleh dijadikan GOSIP / FITNAH :') kesian org yg enda bersalah kna kan . aku berubah bnyk sekarang ni :') dari segi fizikal kali , suka ceramah orang psal agama tpi kenyataan siapa mau dgr ? tiada :) kesian kan . HAHA xD I'm sorry :') ELS ~ aku enda boleh gitau hal tuh :) meskipun , kau org yg aku pecaya tpi enda semestinya kan aku enda pecaya kau , lagipun . sebaik baik kawan yang kau pernah jumpa , kau lebih baik dengan kawan baru kau Sofie :) sorry , sebab buat kau rasa bersalah .
Ernie Fazirah 
aku tekanan masa tu , sorry :'( aku marah , aku nangis nda betempat , malam tuh aku fikir psal dia smpai nangis . hais , than . mcm org binggung sendri kalau beckpp . than , bckp pun sekarat dua karat :') sekarng , di sekolah jak harapan mau ketawa :') sekrang , baru mau luahh di disni :') 
Ernie@els ckp : semalam aku ada chat dengan acheat , aku panggil dia ash tapi dia enda suka dia bilang :  rasa sakit hati sngt , but . buat buat enda , siapa juga dia tu dalam hidup aku ? siapa ? FUCK laa ! gara gara dia , aku byk hlng kwn , aku ngis psal dia ? aku gduh kwn psal dia ? psal aku gila bayang , gila masa lalu dgn dia . patutkah org mcm tuh aku pkir ? tidak kan , aku slah sebenarnya :) aku hilaf , aku harap aku tidak buat lgi . aku dgr jk sii els ckp psal dia , mcm aku menyampah sakit hatii , sebab ? aku ingt masa lalu . kacau kepalaa weii pikir dia , mana lagi BAND ? STUDY ? HAFAL ? inikan pula org yg tidak pentingg ? Nsib Allah aku tidak pernah lupaa , Aku mau minta maaf jak ni . tolong ernie :) kalau boleh , jgn cerita dia k :) disini tiada siapa siapa yang salah , aku yg salah sebab gila bayang . wehehew ~ sorry , aku enda dpt jadi apa yg kau mau aku nda pernah pun pujuk kau , aku nda care pun dgn kau . sorry :'( kalau aku bukan mcm yg kau mau , aku mau  jadi diri sendri yg jujur bkn dgn paksaan . sekali lagi , Minta maaf :) 




Ernie Fazirah Ahmad yussof ( baju biru ) Klik ler :) for blog
Nurul Hidayah Umar ( tudung cokelet ) 

1 comment: