song

Thursday 24 January 2013

DEAR LIVE PLEASE BE HONEST

ASALAMUALAIKUM :)

Cer citer cer citer :D
Okay , Hidup sya sekarangg sad ni . Awlolo :'( sad okay . Tadi baru lepas call dengan Dia :D fake relay , cerita'2 tiba tiba dia cakap saya berubah :') Sad ni . Haih , dia bilangg sya berubah . Tida lama gituu tukar topik and sya tanya dia sya berubah ka ? dia cakap lagi tidak ni nampak sangat dia bohongg :') sya berubah byk sebab .Ya lahh , dulu sekrangg beza banyak hari hari lain sudah :') sya try faham dia , try tida cepat ambil hati , dulu dia awal tidul pun sya mau ambil hati , dia tida angkat call pun sya ambil hati and nangis :'/ lemah betul ni dulu and sya try try tahan semua tu lagipun apa yang dia buat sama dengan semua lelaki yang saya pernah jumpa kecuali ABAH sya :'D dia sibuk macam mna pun , dia marah macam mna pun dia tetap dapat luangg masa dengan family lagi lagi MAMA :D Yaa laa . Dia mau kejar CITA-CITA bukan CINTA-CINTA . Saya faham tu :)

Dia cakap saya berubah sya berubah pun pasal dia, dia pun berubah tapi dia tida sedar ni :') saya memangg ramai kawan tapi asal texting 2 3 text seja saya dapat lepastuu babai gaman . Yaa laa , sibuk dengan family , dengan crush , dengan boifrend , dengan belajar :D bukan macam syaa . Ada family ja , itupun semua buat kerja sendiri . Setiap kali sya pulang sekolah , saya mandi saya makan saya study and mencari kawan :') tapi teda pun kawan yang cari saya , saya yang cari durang tunggu sya intro baru start :') HP selalu dengan sya tapi sayang call and text jarang ada lepas ni biar lah sya buat macam sya single dulu dulu . Haha , sebab HP sya diluar rumah dekat ampaian rumah and atas kereta proton and atas tempat duduk motor sya langsung tida peduli ni . Bepanas kaa dia , peduli la bukan penting pun haha . mau buat begitu sudah . Ye laaa , sunyi takde kawan . Bila mau tidur teda sudah yang mau cakap '' GOOD NIGHT , SWEET DREAMS , BACA DOA SEBELUM TIDUR , CUCI KAKI TELINGA MUKA , JAGA ADA HANTUU , WHOA :p '' ini laa antaranya . Haha ! mau jugaaa kasi tau kan >.< ini laa ex ex aku penah bagii , biarpun semua ex aku cakap bgini tida memboring kan okay sebab sya mesti kenangg juga tu bila sya tida sma durangg lagi and ex sya pun masing masingg ada sudah pilihan sendiri :') and sebelum tidur mesti teingat tuu apa drang ckp sebelum tidur rindu ni mau kena wish :D tiap tahun befday sya tida kena bagi present oleh boifrend sya :D tapi tida pentingg pun cukup wishh sejaa tu pun buat saya nangis sudah :D tiap kali befday ex sya mesti sya bagi samting wlupun tida beharga mana pun cukup dia ingat akuu seja :'D walaupun dia bukan milik sya lagi . Tadi tanya ex saya napi tnya dia stil pakai jam sya bagi :') dia cakap EYA agak terharu yer :'3 yaa laa , kan kami ex masih lagi dia hargaii apa yang saya pernah bagi dia . Eh eh , cerita ex pulakkk . Balik cerita kenapa sya berubah . Okay okay , Sya berubah sebab dia , Sebab dia bukan macam dulu :') yang selalu say GOODMORNING MAU PEGI SKOLAH DULU , GOODNIGHT , MAKAN UBAT k , AKU TUNGGU KAU TIDUR DULU BARU AKU TIDUR :') , JANGAN LUPA SOLAT '' Hee :D best kan tapi ituu duluuu :') sweet dia first'2 seja . and dia selalu kasi nyanyi sya sebelum tidur , bila sya takut sya call dia balik and dia kasi baca Yaasin :') TAPI ITU DULU :') . Kesian kan syaa setiap kali ada boifrend ada kesayangan mesti semua busy :D tahun lalu busy dengan Tournament ++ trainning :') teda masa mau layan sya , tapi yang tahun lalu dia selalu tnya khabar sya :') , selalu text sya walaupun busy :) , selalu care sma sya :') , sudah laa busy dengan trainning and tournament busy dgn study lagii :') penat nya orangg macam tu . Dia selalu mengadu sakit itu ini , tangan laa sakit , badan nda selesa laa time tdr masuk bulan 8 minta maaf yer , teda sudah sweet macam taik tuu . Dia busy studyy sudah and parents dia tida suka sya bekawan dgn dia :') 3 months sya merayu sma dia sebab sya sayang dia , tiap hari text dengan text yang smaa :') Naa , sekarangg apa sudah jadi ? masing masing haluan sndri suda . Memangg ramai perempuan macam sya menunggu someone lebih dari 3 months tapi jarang kan :') start situ sya rasa tida kena hargai lagii and sya stop untuk lupa kan dia :') sya berjayaaa , Hureyy .

Tapi , kenapaa aaa ? sya selalu jumpa lelaki yangg sibukk ? if , call tida smpai 2 minutes :') 59 saat seja paling palingg :') sad kan . macam macam activity dorang ni . Tapi , salut juga dengan ex sya sii acheat :D selalu layan syaa tida pernah tida layan saya satu harii . Ituu sja laa saturangg . Yang lain ? nokuroo ? kadang kadang tiap malam sya nangis sebab teda kawan :') itu sejaa ni boleh nangis :') susah mau nampak smile yang bukan fake , duluu ketawa seja sekarangg pun ketawa jugaa tapi tapii fake ni . Uuuuu sad :') ape ni ? hari hari sad , tiap malam saya nangis tiap malam juga sya ingat yang sya cakap '' Ya laa , maybe hari ni seja nangis kan , esok esok ada kawan happy laa tu hihi :') '' cakap satu orangg . Sya satu orang jaa selalu teda kawan cerita cerita masalah , teda kawan ketawa ketawa , teda kawan mau kasitau mana silap sya :') and sya pandai cakap sendiri'2 ni sma patungg patungg yang mama bagi :') cakap sendiri'2 ngis sma patung patungg tu . Hha ! *register bukit padang* haha ! Jujur laa sya tida boleh buat sendiri tanpa kawan sya :') apa apa mesti ada kawan . Apa apa sakit mesti kasitau :') and now sendiri ler nampaknya . Dalam seribu kawan saya satu pun teda yang mau ambil tau , psal durang sebab tunggu sya intro kali aa ? HAHA ! sendiri'2 laa ni , jadi nerd dirumah :') dalam bilik baca buku sja smpai tetidur ++ tungu text tunggu call tapi takde . Haha sad kan :') eyaa tau syaa . Itu seja laa . sekian cerita sya cuma di blog . itu seja sya mampu kongsi sebab teda kawan :') hari hari hari sya sungguh boring takde yang menyeronokkan . kalau ada boifrend ni msti durang boringg sma sya kan sebab itu laa sya tida seseindahh ex ex durang pun . Bahagia lagi durang sma ex durang . Hhaa ;'D k itu only . Baii , :)

No comments:

Post a Comment