song

Saturday 15 September 2012

Makcik aku !


Asalamualaikum :)
ni makcik aku , Nama dia Dayangku Suen or known as kunah ( HAHA ) . umur ? secret dia cakap , HAHA xD dia yang paling bungsu , hmm .. Dia ? ada boyfriend suda aku rasaa enda kan orang lawa mcm ni tedaa yg mau kan . bekerjaya lgi tu , bekereta lagii , uisesehh :) Tengok muka dia , bersih kan ? Dia tidak pernah bejerawat jarang kluar rumah ni orng . bila kerja jaa and time mood mau jln . Oleh , kerana rumah dia flat so , susa mau jln jln dia tinggal sma kakak dia Dayangku Murni . Bujang masi drg nii . :) Tadii . aku pegi rumah diaa , dari jam 7 smpaii jam 10 becerita jakk . Cerita dia aduii kesian ni :/ dia kenaa buat orangg . Kesian , jahat orang tu yg buat dia tuh , aku tau laa dia ni lawaa di kasi bejerawat baaa . naaa ~ bukan la bida cuma lain tgk dia bejerawat dia bilang : nasib senyuman manis : HAHA xD ketawa juaa aku , tpi mmg kenyataan lawa gilaa :) Hehee . now , dia kena buat orang suara dia sarut haritu lgi laa naa nda dpt beckp sengsaraa . jahat tu org ! jahat jahat ! k bai

No comments:

Post a Comment