song

Thursday 27 September 2012

Percaya atau tidak ?


Walaikumusalam :)
hehe :) BACA BLOG TITLE !
ogayy , aku ni ada dua hatii mau bagi tau si kawan ni ka atau tidak ? Hmmm :/ and aku memutuskan diam diam seja . sebab , if aku bagitau sii kawan tu pun ? nanti aku kena cakap : lain orang cakap , lain laa yang dayah cakap : bila orang sudah mengatakan mcm tu dan tersebar , malu nya aku :'( waktu tu aku betul betul mau kasi yakin dorang yg aku ni bukan pernah buat apa yang dorang ckp . tapi itu jak aku tiada saksi , dan sukar untuk mereka percaya . Ogay . Sorry to this couple bukannya mau jaga tepi kain orangg tapi , kesian tengok kawan aku ni .
1st aku nmpk sii ex berjalan dengan Zirah satu kelas dengan dia time pulang - lama suda (saksi ezzatul 

2nd doley yang kasitau sendiri yang dia betukar beg dengan sii ex , bukan kasitau tpi time tu dia kelam kabut depan aku doley ckp : berlah Shukri ( bukan nama sebenar ) tunggu lma lma , dia pkai beg aku . hahaha : aku tnya dia , : kau betukar beg sma dia doley kata : eyaa , and dia chaw (saksi tyra , doley , fizah )

3rd aku nmpk Fizah bwa beg sii ex and dia bejalan time pulang dengan doley . (saksi ernie , ain )

yang 3rd tu , aku yang mula mula nmpk than , aku pnggil ernie . Ernie apa lagi tersentapp sekejap and dia tidak sangka yang si ex buat macam tu . Apa lagi , aku pun bepikir aish mcm mna laa kalau sii kawan tau ni , sii kawan jaga perasaan sii ex , tapi si ex ? Bila sii kawan begambar sma orang lain(lelaki) si ex meradangg laa , mono laa . bila dia ? apa perasaan sii kawan kalau dapat tau ? Ya Allah , dia cuma dapat mempertahankan jak hubungan tapi dlam hati ? sakitnyaa , orang yang dia syg buaat mcm tu ? even , aku punn ? Ya Allah , Confem laaa . tino baru rapat / kacau'2 RUTH sudah aku manas sma dia . aiyerr ==' apa mau jadi ni ? Hope this couple dapat bekekalan :) amin </3 ujian Allah . Sabar ogay kawan :) 

orangnya dirahsia kan ;p

No comments:

Post a Comment