song

Sunday 2 September 2012

Aku pasrah dengan apa org cakapkan :')

Asalamualaikum :)
ok , sekarang aku dalam masalah , Aku harap Allah bantu aku nanti :') aku rasa aku nangis seja sekrang ni , sakit hati aku , pasal lelaki seorang seja mau ribut ? Ya Allah pekara tu sudah lamaa bulan 6 atau hujung bulan 5 , Subhanallah knpa laa bru timbul ? bukankah lama sudah tu ? disebabkan aku cerita sma acheat yg farra pernah minat sma boboi sekejap jk thann jadi perbualan kawan ada yg ckp . jap aku copy :)

Opss , aku sudah terlambat :) suda delete tu post . Ya Allah mudah mudahan Allah maafkan apa yg nda betul dari aku yg teda teda :'( aku nda tau dorang anggap aku kawan atau enemy atau saitan , aku bukan jugak mau tduh apa apa trus sii farra post kjp aaa copy lu

naa ,  perbualan farra sma acheat
baca .

Acheat BboyPulakk Nhee
anu
dlu syg pena minat ngan boboyh kan

6 jam yang laluFarra Sii Fafarazi's
boboy mnaa ? taquilax ?

nda prnahhh . haiyaaa ~ bolekaa jgn cerita psal durangg ==''

6 jam yang laluAcheat BboyPulakk Nhee
yha
jgan la bha mau tipu
=,=

6 jam yang laluFarra Sii Fafarazi's
nakaluu .

untuk pengetahuan andaaa . nda prnahh mnat sema deaaaaaa . sumpahh !

6 jam yang laluAcheat BboyPulakk Nhee
ohh
okeh..

6 jam yang laluAcheat BboyPulakk Nhee
bnyk maklumat yg sala by dpat dari dayah





TAMAT ! 


Ya Allah , BANYAK dari aku ? mklumat salah ? YA AllAH ! apa yg byk ? salah kah aku mau tau sekrang ? haruskah esok ? aku cuma memastikan apa kesalahan aku , CUMA MEMASTIKAN , Ya Allah :'( Ya Allah :'( bantu akuuuu :'( aku enda suka kena tduh mcm ni , ok itu 1st .





yang kedua mungkin psal gmbr farra melekat dgn cincan tu ? ok itu , aku fikir acheat time tuh kapel dgn farra tau tau sii appy , dan ini mmg salah aku . kenapa juga aku mau ikutikut , ini msalah dorang kan . YA Allah , itu aku mngaku kesalahan aku :') sbb aku BUSYBODY . aku mengaku tu smua salah aku . 


aku harap Allah Bantu aku esok untuk menentukan kebenaran :')my heart beat faster dapat tau yg info mcm tuh :'(








Doa pertolongan Allah :) translete


Ya Allah,
aku memohon kepada-Mu ilmu seperti ilmunya orang-orang yang takut kepada-Mu,
rasa takut seperti rasa takutnya orang-orang yang mengenal-Mu,
keyakinan seperti keyakinannya orang-orang yang bertawakkal kepada-Mu,
kepasrahan seperti kepasrahannya orang-orang yang beriman kepada-Mu,
taubat seperti taubatnya orang-orang yang tunduk kepada-Mu dan
ketundukan seperti ketundukan orang-orang yang bertaubat kepada-Mu
syukur seperti syukurnya orang-orang yang bersabar karena-Mu,
kesabaran seperti kesabaran orang-orang yang bersyukur kepada-Mu dan
keselamatan seperti keselamatannya (orang-orang yang gugur membela agama-Mu) yang hidup dan mendapatkan rizki di sisi-Mu (di surga).
(Thalq bin Habib)


 semoga Allah membantu aku nanti :') aku dapat mohon sahaja :')



No comments:

Post a Comment