song

Wednesday 19 December 2012

WHY BABY WHY ?


Jawab salam tu k ;)
Baca blog kauuu tadii , sakit hati ++ mau nangis smua laa , kenapa laa akuuu kenal dia ? Haihh , merungut akuu . Haihh , terus boleh boleh lagii minatt , syg syg sma dia . Hmm , Last laaa perangaii aku , sekalii tgk perempuan tu punya blogg . Baa , mauu dibunuhh , dimakii jugaa tapi tu laaa aku enda smpai hatii , tiba tiba cakap macam gituu , apa juga salah dia , akuu yangg tiba tibaa masuk life dia kan .  Entahh apaa laa aku mau neh . Mnyesal view blog dia eh ! Errr ==' tiba tiba marah , sayangg maybe sama diaa neh kan :/ haih ! Enda sah nehh kalauu satu hari tidak text dia . Haih , kejapp seja neh aku suka dea andd aku hope tida terlampau beharap sama kauu . ketara laa sayang suda sama dea nehh , kalau dia , tida juga akuu macam nehh . teda jugaa sakit hati , tida juga patah seribu <//////////3 sampai bila mauu pendam nehh gila . sakit kepala otak , baru mau makan , sekalii aku p blogwalking tejumpaa laa blog dea . Puih ! dari atas smpaii bawah lagi tu dibacaa , siapp ada gmbar lae aa .  Punya pedas sepakingg kauu . haih , enda laa lagi mauu rapat sma dea , Kalau bgini sudah perangai akuu . Gilaa punya senangg sayang dia teruss kasi lupaa ? masa dia lama lagi tu ,, buntu kutu dalam kepala neh . mauu cerita baa , tapi enda berani neh . takuutt :'/ takutt mau cerita sama kauu psal smua neh . aku pun heran laa , padahal pekara tuu lamaa sudah nehh 9 bulan yang lalu baa , sempat lagii mama aku mengandungg gengg . haih .. Susahh juga bila sudahh jatuhh sintaa ni , macam macam bolehh jadii . Baruu mcm gini , sakit sudah otak aku .  Hopee kau terasa :') tapi , impossible laa . Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! pinjam baa bahu kauu :'/ sad badaiii . kbaii

No comments:

Post a Comment