song

Monday 31 December 2012

TAHUN BARU :D

Asalamualaikum :D

here here . Mau cer banyak sama kamu semua . Semalam sempat bekakai sama abangg mau ikut dia jalan and aku pun Mono(merajuk) kunun and andd pas abah aku solat , abah akuu bawa jalan tapi time tu aku stil mono , last last jam 10 gerak pegi beach tg aru . Hehew , tabest laa sana tapi ramai org and boringg suddah sini teda lagi wayy mau pegi mana and rancang mau pegi padang merdeka tapi tapi bajet dorang maybe tida cukup kali kan tu laa tida kena buat , HAHA ! andd aku bawa babahh pegi anjungg . Dia bilangg kalau anjungg mau laa sebab senang park , Hehew :3 akhirnya . Padahal , dalam hati mauu jumpa someone . Wuahahah ! ramai juga aku jumpaa semalam kazen akuu , kawan aku . Dorang kazen akuu siap shesha  lagi . Tapi , tadapat join dorangg sebab ada tetamu akuu . haha ! Eeee , kalau akuu ingat semalam punya hal time mau cari qadim semalam . Ya Allah , kidum kidum (senyum senyum) sendiri akuu . HAHA ! Dia cakap di pokok xmas tapi akuu round di pokok xmas tuu tida pun nampak dia baa , andd makin lama akuu tgk orangg akhirnya nampak jugaa dia , HAHA ! siott . akuu kasi matii fone andd aku tengok seja dia , dia langsungg tida nampak aku time tuu , and mama panggil ada kak lyn , amir and apiz terus pey tempat dorangg , bila tengok tempat dia tadi teda sudahh . HAHA ! cari lagii . round lagii . Sudah jumpa dia malu macam kucingg sesat mau bekenalan . HAHA ! pipi dia tembam andd dia tinggi , OMG ! aku rendahh ni . maluu wooo :/ apa boleh buat Allah sudah tentukan aku macam ni , hehew :P and time ada bunga api di langit tuu dia cakap besar lagi bunga api di kampung kampungg . AHA ! yaa kan betul jugaa , buruk nyaa , bagus celebrate di sipitangg seja . Hohoii >.< eee , sekejap seja meet dia tapi best sampaii semalam pun  mau tidur ingat psal aku cari dia , sampai orang sebelah akuu tida kena layan . Hoho >.<thats alll . kbaii .

No comments:

Post a Comment