song

Monday 24 December 2012

HOW DO I FORGOT MY EX :D

Asalamualaikum :D
Letsssss me'sss tell'ss .

smuaa laa S baaa . Donno laa kenapa boleh lupa dengan ex :D semua ex akuu , aku kasi lupaa . Palingg payah nahh tu sii bren line . Wkaka ! sekrangg sudah lupaa pasal our memories . Duluu , sikit sikit mau nangis . Falui ==' And andd sudah dapat kasi lupaa Sii Bren , Sii Napi lagi payah . Bahlul ==' sesal kemudian hari kan . Last Last :) akuu dapat juga kasi lupaa . Aku delete picture kami , Aku delete inbox kami di facebook/HP buangg number dia dari buddyz :D , rajin bedoa kunun , and anddd lagii bagus kawan kawan support tuk kasi lupa dia :D Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu , akhirnya ! Start situu tawar sudah hati mauu bekapel . Bukan tiada yang bekenan di hatii kunun tapi tu laa takutt ba nanti terbeharap sma dia andd bilaa dia kasi tinggal susah lagii lagi mau kasi lupa dia , mau ambil masa yang lama lagii . Aku tau juga kalau couple ni just come and go seja . HAHA ! betul enda ? Okay . Now .. akuuu 4 tahun single pecaya cakap akuu ? See and wait selama mana aku mampu . Kamu saksi okay :) Memang laa ada suka someone tuu , sudah juga di bilangg sama dia . Tapi , itu maybe sekejap kan :) hati berubah rubah . Bila someone tu care sma kitaaa , mulaa laa tu lupaa yang lamaa . Itu laa manusia :D Cinta Dalam Hati keno . Wkakaa ! paling sad  bila sudah kasitau someone yang kita syg dia andd teda respond pun sama diaa . Itu macam laa frustt . Hahaa , akuu ? Hehew , adalahh :) akuu seja tauu . Baa , thats All . Baii :D

No comments:

Post a Comment