song

Thursday 6 December 2012

KHAWIN HAL YANG SUKAR


:D cer pasal khawin pulaa :D


Maaf , aku ambik picture dekat GOGAL and sorry to this couple :/ Nampak happy kan psangan bila lepas suda semua dugaan ;) andd lepas khawin ada family sendiri and tambahan manusia yang diperhasilkan dari manusia . Hoho . Syaitan pun mulaa nangis sebab manusia awal khawin ;) tiada lagi dia mau hasut supaya buat zina :D Oneday , insyaAllah . kalau ada jodoh mcm ni gak aku . Wuahaha , sekarang ni muda masii ;) orang bilang { AWAL SAP } haha . remajaa bukan senangg okay ;) Hehe , and aku pernah tepikir if akuu suda khawin dapat mama mertua tegas . OMG ! and and akuu tapernah sentuh ayam hidup seriously !

semua adik beradik aku ketawa sebab tapandai sentuh ayam . Trauma dengan ayam , ada ayam ni tengok'2 akuu and akuu tengok dia balik dia bubut akuu . Err -,- ayam ni ayam kampungg yang besarr tuu , Sii Farah kazen akuu  yang kena patukk . Ee ! aku takutt , and masa hari raya haji tu kan raya korban and korban kami ayam 5 ekor . HuaHua . Semuaa bekumpul dekat luar kazen'2 akuu buat barisan Haha *joke ! and suruh kepung ayam dekat bawah kolong , yang turun pun kazen'2 jaa , mama and macik'2 buat rendangg okayy ;) Haha . Abah aku KING laaa konon , dia yang suruh tangkap ayam err -,- aku tapandaii pegang ayam dia paksa akuu der ~ and and tamau melawan ikut sejala . Eee , masa kepung ayam tuu . ayam tu lari tempat akuuu . OMG ! aku pun ikut lari sebab takut ayam . HAHA ! kazen kazen semua ketawa , Abah akuu marahh nii , aku diam and naik atas balik and cer dengan mama , and mama cakap 

mama : sinilaa kasi kawan buka bulu ayam .
me : ahh ? bulu ayam , eeee ! traumaa suda untuk kedua kalinya . 
mama : itu pun takut , ni sudah mati laa laii .
me : ahh ? matii ka hidup kaa sma sejaa . ayam kampung kan .
mama : eyaa .
me : eee , tamau gelii . Tapi , kalau suka sudah or kena gorengg mau laa .
mama : naa , macam mana mauu jumpa mentuaa kauu nanti . Sohaii .
me  : awlaa , eya kan . Eee , mentua tida mentua , ayam tetap takut . 

mama and macik'2 akuu ketawa . Err -,- sangatlaa malu , and aku lari pegi bilik merajuk laa konon and tepikir betul juga if , mama suami aku suruh cabut bulu ayam apa laa aku mau buat ? and smpaii bila takut ? ee , tida laa aku tau and smpai skarang takut ayam , if , ada ayam kat kg tu dekat dengan akuu , aku jalan teriak'2 HAHA . Agak bodoh yer .AHAH ! padahal ayam tuu bukan kacau and ayam tu pun maybe bingung sendiri . Wkaka ! Adik bradik akuu kazen akuu separuh daripadanya dorangg cium lagi mulut ayam tuu . Ee ! bengapp nyaa . Haha , teruk rasa takut ni and sampai sekrang takut ayam and penah tpikir if oneday mama mertua akuu suruhh cabut bulu ayam or kejar ayam anythingg kena mengena dengan ayam kecuali beli ayam yang mati di pasar raya :D hehew . Okayy , sampaii jumpa . 

No comments:

Post a Comment