song

Tuesday 11 December 2012

12/12/12 HARIBULAN :')

Asalamualaikum ..
Ewoe , lama sudah tida update , hari ni feel sedih m andd I donno why , macam ada something yang akuu mau tida tercapai hajat aku harii bebahagia ni . Sad ni , just smile fake seja , ketawa pun yang fake ni , ada yang aku  mengidammm ni tida tecapai , mauu sngt tu bnda . And ada someone tu pasang lgu KISS THE RAIn terungkit smua memori dalam kpala ni and stop kejap and air mata mengalir okay :') tambah lagi sakit hati ,  dapat snyum seja ni skrg , itu pun haihh , pksaan  . NEED SOMEONE   :') yaa , lucu ni kan aku type . HAHA   . Lepas off call sma qaddim andaku tediam jap    pkir entahhlaa , smpaii aku ngis ,, YEAH (Y) saya cengeng , iknow thattt   ,,  haih  ,, mau juga kasi tau knpa , tapi sndri pun nda tatu knpa , haih . banganngg  ! memangg laa ni sejarahh dlm hidup nangis teda sbb  , hoho . lucu  . kesian ni klu hari hari mcm ni , pikir diaa diaa diaaa keno aaa . umur akuu bru setahun jagungg ni , haih .. okay ! tomorrow never comes lagu ni aku dgr keNo aa , lagu abah selalu nyanyi  . IF TOMORROW NEVER COMES , WILL HE KNOW HOW MUCH I LOVED HIM , DID I TRY EVERY WAY TO SHOW HIM EVERYDAY , TTS HE;S MY ONLY ONE  , lalala  :') babaii 

No comments:

Post a Comment