song

Thursday 30 August 2012

setiap cerita ada lagu , HAHA xD


Hukum menyanyi dosa bagi wanita kerana itu sari salah satu auratnya :) jika dia menyanyi dan suaranya dilontarkan dan didengari para pria pria diluar sna maka besar laa jugak dosa dan berat beban yang dipikul :) Aku pun mengaku aku minat bernyanyi dan aku salah menggunakan suara aku ni :') suara yang merdu ni harus aku dgr kan kepada Allah bukannya dgn makluk tuhan yang bukan mahram :'( dengan memuji nya :) kenapa perempuan sekrang tidak menyedarkan bahawa menyanyi adalah dosa besar sekadar untuk diri sndri boleh  :) aku pun enda tau apa mau jadi dgn artis sekarang ni , sudah lahh pakaian mcm orang baratt lepastu nyanyi lagi untuk dapat duit bukan kah haram tu duit ? bagi makan ank ank , apa akan jadi dgn ank ank dorang ? kalau dia sudah buat duit haram . mau cari duit pun buat lah cara halal ? tidak pernah masyarakat sekeliling pndang hina cari pekerjaan halal mcm berniaga kaa ? sudahlahh buat dosa bagi mkn ank ank pun duit haram ? jadi ibu bapa dorang tu ? tidak tegur kaaa , mustahil laaa , kurang ajaran agama islam :'( haruskahh ? perempuan menyanyi melalak menari melompat menari dengan pakaian tidak sopan , perempuann ? kalau boleh bumi ni mau teriakk sekuatnyaa ntuk bagitau kmu , apa kan daya sndiri kna engad . dunia hanya sandaran . tolong sedarkan ibu , makcik , rakan perempuan kamu k :) yaa , saya setahun jagungg salah kaa sya mengingatkan ? salah ? sorry siapa yang terasa ni , aku bukan cuma mengingatkan kmu diri sndiri aku pun , sekrang aku faham kenapa abah larang menyanyi :') terima kasih abah ~ 

- jadikan ia satu alkisahh - toyyib :) haha -

No comments:

Post a Comment