song

Thursday 30 August 2012

rindu bukannya salah aku ~

Asalamilaikum , kmu nmpk POST TITLE ? bukanya salah aku rindu , bermakna dlm otak kmu dpt tangkap suda , yang aku ni rindu penama diatas kan . hei ! ini bukannya jenama k :) tepak kepala kau , haha ~ aku pun tida tau laaa knpa buleh t'ingt dia ni , aiyoyoyy :P psal kan penama di atas tu jrg suda kmi rapat , biasa biasa aja suda , bkn mcm dulu . FUCK SWEET :P haha ! entah knapa aku buleh kenal dia ? pdahal byk lgi laki yang care sma aku kan :') bukan dia sorang jk , jodoh ditangan tuhan ;') harus aku jalankan :) 4 bulan aku tunggu dia setelah break bulan 4 :) start rapat bru bulan 8 , tengok tu ? berapa hari jk , Oh Mai . bukan jodoh kwan aku sma dia niii , kalau call dia . smua hall msing msing . aku tidur , dia dota . naaa . ngam (y) hahaa ~ tu laaa hari hari dia , siang dota , mkn minum , mndi pegi skolah , pulang skolah men dota , mandi , mkn minum trus smbng dota lgi jam 5 bru tdr . ya Allah . cemana ni hdup dia ? nda ckp tdr astagaaaaaaaaaaa , mudah mudahan jk dia teda apa apa :) kirim doa jk aku , ikut islam 3 hari enda belayan org yg kita kenal ada berdosa besar jika tnpa sebabnya . OhMaii , tidak aku mau membebankan dosa :) setiap harii doa pagi pagi , supaya jodoh aku dpt perlihara aku . tu jk hari hari :) aku happy ada boii , ada admire lgi dua dua ohsem :) baikk , sii admire FUCK mintapuji ! hhaaa xD hmm , aku rindu acheat :") nice to know him . tengs pernah dtg dlm hdup yg fanaa ini :P hahah ! k  byee :P

No comments:

Post a Comment