song

Tuesday 28 August 2012

sad came along

Asalamualaikum :) saya membuka bicaraa :)
sad came along ? why ?
sedih bila bila masa seja boleh datang ? tidak percayaa , antahh kau eh ! HAHA xD
semua orang pernahh rasa laaa sedih / pilu / duka antaranya kematian org tersyg , kehilangan orang tersyg , kena marah , jatuh dari tangga :) mcm mcm kan , tapii kebannyakkan laa kehilangan org tersyg lagi'lagi orang tengah HOT bercinta , meme aa sweet :) haha , aku pun pernah alami smua ni tnpa disedari atau tidak disedari sedih tu dtg dgn tiba tiba . pernahh sekali tuh gara gara aku becinta dengan sorang memat ni . Hokaloh ! broken sngtt :) dia laa paling sygg last last kena tinggalkan :) Oh no . start sna aku selalu main kan lelaki smpaii aku dpt dia belajar setia :) aku teraii cuba lupakan masa lalu sma dia , tapi mengapa ? hati ini ? ohhAllah :) engkau laa tentukan segalanya :') kalau laa boleh secepatcepatnya masa berlalu ntuk aku lupakan dia cari yg lebihh dari dia , tapi dalam hati dia LEBIH DARI INDAH aku pernah ckp aku enda pernah putus asa smpaii dia balikk sma aku :'( jalankan hari hari aku sma dia seperti yg sllu kmi buat :) how to do laaaaaa ~ dia sudah berpunyaa :'( apa yang aku harus lakukan belajar dulu aku baru budak setahun jgungg ~ hoho :P

ok , cukup smpai disini sja :) Alhamdulilahh ~

No comments:

Post a Comment